Geen tijd. Geen zin. Ik weet niet zo goed hoe het moet. Het duurt te lang en kost me te veel energie… Zo veel goede redenen om een VA in te schakelen en bezig te blijven met uw core business. U focust uzelf op uw bedrijf, terwijl wij ons op ons werk focussen. Ons werk is er voor te zorgen dat u uw werk kunt doen. Wij zorgen voor onze eigen werkplekken, arbeidsvoorwaarden en bijscholing- een eerste stap in ontzorgen.
Met meer dan 20 jaar ervaring als Management ondersteuner in grote multinationals, maar ook binnen het MKB in binnen- en buitenland, zijn we een betrouwbare partner als het gaat om structureren, organiseren, Social Compliance, HR-ondersteuning, Marketing & Communicatie en financiële administratieve ondersteuning. Oftewel: van alle markten thuis.
Al die werkzaamheden waar u als ondernemer ‘s nachts wakker van ligt, maar waarvoor u geen eigen afdeling tot uw beschikbaarheid heeft, kun je bij ons onderbrengen.
Netwerk events, mailings, agendabeheer, time management, customer service, inrichting van de administratie, HR (van ziekmelding tot regel- en wetgeving), branding, zakenreizen organiseren, interne memo’s, persberichten, Social Media, boekhouding, etc. etc…
We zijn niet alleen geschoold in het Nederlands, maar ook Engels, Frans en Duits.
Of gewoon die externe sparringpartner, die nét even anders tegen dingen aankijkt, maar wel vanuit het oog van de ondernemer. De assistent die het niet ziet als geklaag, maar als een vraag.
Het verschil tussen een assistent en een virtuele assistent
Een assistent helpt met bepaalde taken zoals de telefoon opnemen, administratie en planning. Een virtual assistent doet dit ook, echter dan online. Het grote voordeel hiervan is dat een virtuele assistent niet naar kantoor hoeft te komen. Dit scheelt een werkplek inrichten, dus ook ondernemers zonder een kantoor kunnen genieten van de luxe van een ondersteuner.