Een Virtual Assistant (VA) bij Roberta’s Assistance Company

Geen tijd. Geen zin. Ik weet niet zo goed hoe het moet. Het duurt te lang en kost me te veel energie… Zo veel goede redenen om een VA in te schakelen en bezig te blijven met uw core business. U focust uzelf op uw bedrijf, terwijl wij ons op ons werk focussen. Ons werk is er voor te zorgen dat u uw werk kunt doen. Wij zorgen voor onze eigen werkplekken, arbeidsvoorwaarden en bijscholing- een eerste stap in ontzorgen.

Met meer dan 20 jaar ervaring als Management ondersteuner in grote multinationals, maar ook binnen het MKB in binnen- en buitenland, zijn we een betrouwbare partner als het gaat om structureren, organiseren, Social Compliance, HR-ondersteuning, Marketing & Communicatie en financiële administratieve ondersteuning. Oftewel: van alle markten thuis.

Al die werkzaamheden waar u als ondernemer ‘s nachts wakker van ligt, maar waarvoor u geen eigen afdeling tot uw beschikbaarheid heeft, kun je bij ons onderbrengen.

Netwerk events, mailings, agendabeheer, time management, customer service, inrichting van de administratie, HR (van ziekmelding tot regel- en wetgeving), branding, zakenreizen organiseren, interne memo’s, persberichten, Social Media, boekhouding, etc. etc…

We zijn niet alleen geschoold in het Nederlands, maar ook Engels, Frans en Duits.

Of gewoon die externe sparringpartner, die nét even anders tegen dingen aankijkt, maar wel vanuit het oog van de ondernemer. De assistent die het niet ziet als geklaag, maar als een vraag.

Wat is een Virtual Assistant (Virtuele Assistent)?

Een online assistent wordt ook wel een Virtual Assistant genoemd. Dit is de Engelse benaming van het beroep. Veel ondernemers maken tegenwoordig gebruik van een Virtual Assistant. Vooral kleinere ondernemingen en ZZP-ers die door zaken als hun administratie weinig tijd over hebben om daadwerkelijk bezig te gaan met de onderneming zelf gebruiken nemen de diensten af van een Virtual Assistant. Er zijn maar weinig ondernemers die het leuk vinden om zich bezig te houden met de administratie. Maar gelukkig zijn er virtuele assistenten die administratieve werkzaamheden juist wel leuk vinden!

Virtuele assistent

Het verschil tussen een assistent en een virtuele assistent

Een assistent helpt met bepaalde taken zoals de telefoon opnemen, administratie en planning. Een virtual assistent doet dit ook, echter dan online. Het grote voordeel hiervan is dat een virtuele assistent niet naar kantoor hoeft te komen. Dit scheelt een werkplek inrichten, dus ook ondernemers zonder een kantoor kunnen genieten van de luxe van een ondersteuner.

Diensten van  Roberta’s Assistance Company

Roberta’s Assistance Company biedt meerdere diensten aan. Elke dienst staat in het teken om u als ondernemer te ontzorgen. Wij kunnen u van dienst zijn met (financiële) administratie, planning en organisatie, marketing en communicatie, secretariële ondersteuning, Social Compliance en HR. Wilt u meer weten over virtual assistance of heeft u een vraag over onze andere diensten? Wij nemen altijd graag de tijd voor u!

Virtuele assistent
Menu